Shop Doneer

Van vloek naar zegen

In september 2023! Ontdek hoe Jezus ons bevrijdde van de vloek, en hoe jij kunt wandelen in Gods zegen.

Sommige mensen lijken te worden achtervolgd door ongeluk en pech. Ze hebben voortdurend te kampen met ziekten, relatieproblemen, financiële zorgen en andere tegenslag. En net als het eindelijk lijkt mee te zitten, breekt alles weer onder hun handen af. Herkenbaar? In dat geval is er mogelijk een vloek actief.

De Bijbel laat zien dat er in het leven twee onzichtbare krachten zijn die iemands bestemming bepalen: de zegen en de vloek. In deze online cursus ontdek je dat deze geestelijke krachten geen middeleeuws bijgeloof zijn, maar een realiteit van vandaag.

Dereks boek Zegen of Vloek is voor miljoenen mensen levensveranderend geweest. Met deze online cursus ga je actief en diepgaand aan de slag met dit belangrijke onderwijs.

Duik in de Bijbel en ontdek de oorzaak van een vloek, zoals occultisme, verborgen zonden, verslaving, of zonden uit het voorgeslacht. Ook met talloze voorbeelden uit de praktijk helpt Derek Prince je een mogelijke vloek te herkennen. Maar bovenal ontdek je de rijkdom van Gods zegen, en leer je de kracht van de vloek te verbreken in Jezus’ naam. Je mag gaan leven vanuit Gods zegen!

De cursus bestaat uit 6 lessen, die in 6 weken aangeboden worden. Je kunt de lessen op je eigen tijd maken, wanneer het je uitkomt. Natuurlijk staat ons online team voor je klaar om eventuele vragen te beantwoorden.

Onderwerpen die aan de orde komen:

  • Hoe werken zegeningen en vervloekingen?
  • De belangrijkste oorzaken voor een vloek
  • Waaraan kan ik een vloek herkennen?
  • Daden die een vloek veroorzaken
  • Zonden uit het voorgeslacht
  • De invloed van woorden
  • Bevrijding van de vloek
  • De vrijheid eigen maken

Hoe werkt de cursus?

De lessen
Elke week komt er een nieuwe les beschikbaar, die je maakt op een moment dat het jou goed uitkomt. De les begint met een bijbeltekst om uit je hoofd te leren, gevolgd door een korte video van Derek Prince over het thema van die week. Vervolgens ga je aan de slag met verschillende, interactieve vraagsoorten aan de hand van een aantal pagina’s uit het boek, afgewisseld met online materiaal. Het lees- en maakwerk kost je ongeveer twee uur per week/les. Er wordt gewerkt met geautomatiseerde correctie – dus er is geen docent die je werk nakijkt. Wel kun je ons vragen stellen per e-mail.

Vragen
Bekijk de antwoorden op de meestgestelde vragen.

Extra’s
De lesstof wordt verlevendigd met o.a. korte videofragmenten door Derek Prince, proclamaties uit Gods Woord, liederen en reflectievragen die de studie dichterbij brengen.

Wat kost het?
We willen graag dat de cursus betaalbaar is voor iedereen, en kiezen daarom voor deelname op giftenbasis, met uitzondering van de administratiekosten en de kosten voor materialen. Voor €5,- kun je dus meedoen (als je de cursusmaterialen al hebt).

De totale kosten voor de cursus zijn als volgt opgebouwd:

  • Administratiekosten: €5,- (inclusief eventuele verzendkosten.)
  • Cursus: De cursus kost ons ongeveer €35,- per persoon, maar je kunt zelf kiezen welk bedrag je geeft omdat de deelname op giftenbasis is, want we willen dat zoveel mogelijk mensen kunnen meedoen.
  • Materialen (voor zover je die nog niet hebt):
    - Boek: ‘Zegen of vloek’
    - Proclamatiekaarten (optioneel*): Alleen het bloed van Jezus; Verootmoediging; Israël is Gods banier; Vertrouwen in Gods bescherming; De omwisseling aan het kruis; Dankbaarheid.
    *De proclamatiekaarten zijn ook online in de cursus opgenomen. We raden echter aan om ze mee te bestellen, zodat je constant de Bijbelteksten bij de hand kunt hebben.

Meld je vandaag nog aan voor de cursus en kom vrij van de problemen die je leven hebben gefrustreerd. Stap in de bestemming die God voor je heeft!

Inschrijven

Hieronder kunt u zich inschrijven voor de cursus en de materialen bestellen. Deze kunt u afrekenen in onze webshop. Vervolgens ontvangt u een mail met de toegangscode voor de cursus en een link naar de cursuswebsite.

Benodigd:
# Titel Soort Prijs
Administratiekosten cursus Van vloek naar zegen cursussen € 5,00
Zegen of vloek boeken € 20,00
Set proclamatiekaarten VNZ kaarten € 5,50

Gift voor cursus (in cijfers)