Shop Doneer
AANBIEDING

Moederdagactie - Luisteren naar God

Je moeder verdient het om in het zonnetje gezet te worden. Dat kan natuurlijk op elk moment, maar zeker met moederdag! Daarom hebben we nu een speciale aanbieding waarmee jij haar kunt verrassen.

Prijs
€ 12,00 € 7,00
Aantal
Taal

Omschrijving

Luisteren naar God komt uit de serie: 'Leren in de stilte'. Speciaal voor moederdag met gratis proclamatiekaart Een liefdevolle moeder.

Kunnen we als christenen Gods stem verstaan? Jazeker! Het is zelfs een belangrijk kenmerk van nieuwtestamentische gelovigen. De Here Jezus zei het zelf: Mijn schapen horen naar mijn stem en Ik ken ze en zij volgen Mij.

In deze studie reikt Derek Prince belangrijke sleutels aan tot het herkennen van Gods stem. Leer andere stemmen het zwijgen op te leggen en laat je leiden door de stem van je liefdevolle Herder.

Hoort naar mijn stem, dan zal Ik u tot een God en zult gij Mij tot een volk zijn en wandelt op de ganse weg die Ik u gebied, opdat u welga. (Jeremia 7:23)

Goed luisteren brengt grote zegen mee, maar dan moeten we wel voldoen aan Gods voorwaarden om Zijn stem te herkennen. Derek Prince laat zien welke krachtige, praktische uitwerking het heeft als we dat doen. Naar Gods stem horen geeft geloof, een nieuwe levensstijl en geestelijke volwassenheid.

Luisteren naar God is een dagboek voor bijna 40 dagen, zodat het uitermate geschikt is voor je persoonlijke stille tijd. Je kunt het boek overigens ook in één keer als volledige studie uitlezen.

Verlang jij ernaar om Gods stem te herkennen en bewuster Zijn leiding te ervaren in je leven? Dan is Luisteren naar Gods stem echt iets voor jou. Door de luxe, hardcover uitgave is dit boek ook een prachtig boek om cadeau te doen.

Gebaseerd op: Cd-serie 'Hearing God's voice'

Tip: Lees ook de andere titels in de serie 'Leren in de stilte'.

Hardcover: 114 pagina's


Gerelateerde producten